سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::پایگاه اطلاع رسانی"هیئت زینبیون"محفل بسیجیان و رهروان شهدا::.

انا لله و انا الیه الراجعون
توهین عده ای از احمق های زمانه به ساحت مقدس سیدالشهدا را محضر حضرت ولی عصر تسلیت عرض می نماییم.
«و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین صلوات الله علیه، اللّهم فضاعف علیهم اللّعن منک و العذاب الالیم»
ترجمه:و روز عاشورا روزی است که شادمانی کردند در آن روز آل زیاد و آل مروان به جهت قتل حسین (درود خدا بر او باد) پس خدایا چند برابر فرما بر آنها لعنت خود را و عذاب دردناک را
((آقای ما، مولای ما؛ آیا وقت آن نشده که برگردی؟ مگر ندیدی به جدت حسین چگونه توهین کردند؟ مگر دلت ازدست آنها خون نیست؟))
اما حکایت تلخ ما این ست که متأسفانه عده ای از مردم که از طرفداران موسوی بودند و حتی به خاطر موسوی به نظام و رهبری اهانت می کردند، تازه بعد از جریان روز عاشورا به هوش آمدند و فهمیدند که طرفدار چه کسی بودند؛ به هر حال امتحان الهی بود و هنوز ادامه دارد و مردمی که بی بصیرت بودند باید به عقاید و افکار و رفتار خود بنگرند. مگر این بسیجی ها و مذهبی ها و روحانیون نبودند که فریاد می زدند: مردم مواظب منافقین زمانه موسوی، کروبی، خاتمی،هاشمی و... باشید. مگر رهبر ما نبود مگر اقشار بسیجی و ..... نبودند که به خاطر بی بصیرتی  بعضی از مردم غصه دار بودند؟ مگر این ها نبودند که شب و روز تلاش می کردند که آن عده از مردم بی بصیرت آگاه شوند؟ مگر11 میلیون نفر به منافق مهدور الدم(میرحسین) رأی ندادند؟ این ها باید فکر کنند که اگر ما در کوفه بودیم آیا به جنگ ابی عبدالله نمی رفتیم؟ حال امروز نیز حواستان جمع باشد اگر نمی دانید چه کنید ببینید رهبرمان چه می کند و چه می گوید. به هرحال سعادت اخروی به همین راحتی ها به دست نمی آید.

البته مردم خودشان را نشان دادند و در برابر توهین به سیدالشهدا سکوت نکردند، که ان شاالله مورد رحمت خدا قرار گیرند و آن عده از مردم نیز مورد مغفرت قرار گیرند.(اجرکم عندالله)




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88 دی 9 توسط هیــئت زیـــنبیون

 اتفاقات روز تشییع منتظری در قم و عکس نامه تاریخی امام به منتظری
نامه:
 آقای منتظری! شما معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند...به قدری مطالبی که می‌گفتید دیکته شده منافقین بود که من فایده‌ای برای جواب به آنها نمی‌دیدم...می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.و الله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم...(عکس نامه در ادامه ی مطلب)
دوشنبه(روز تشییع جنازه) در قم چه گذشت؟  

ادامه مطلب...


نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88 دی 9 توسط هیــئت زیـــنبیون

قالب وبلاگ