سفارش تبلیغ
صبا ویژن
.::پایگاه اطلاع رسانی"هیئت زینبیون"محفل بسیجیان و رهروان شهدا::.

فرار از گناه

فرار از گناه

فرار از گناه مجموعه خاطراتی از سیره عملی شهدا در موضوع مقابله با گناه به همراه روایات مرتبط به همت مؤسسه فرهنگی مطاف عشق منتشر شد. این مجموعه که 30 برگ دارد 30 مورد از سیره عملی شهداء در مقابله با گناه را بیان کرده است.

از زمانی که شیطان قسم خورد که آدمی را به گمراهی بکشاند و از زمانی که انسان به زمین تبعید شد، گناه با زندگی انسان‌ها همسایه  دیوار به دیوار شد، همسایه‌ای که یک لحظه نمی‌خواست همسایه‌اش را بی نصیب بگذارد، همسایه‌ای که وسوسه‌های شیطانی را بذر راه انسان کرد تا مسیر رسیدن به گناه را برای انسان هموارتر کند.
در طول تاریخ گناهان بزرگ و انسان‌هایی که از این گناهان گذر کرده‌اند، اسطوره‌هایی شده‌اند برای نسل‌های بعد، اسطوره هایی برای نشان دادن انسان متعالی.
آنچه در فلش کارت «فرار از گناه» گردآوری شده، خاطراتی است از انسان‌هایی بزرگ که با گذر از گناهان بزرگ، خود را بر صفحه تاریخ ماندگار کردند، شهدایی که الگوهای زیبایی از پیشگیری، مقابله و فرار از گناه را برای ما به یادگار گذاشته‌اند، آیات و روایات مرتبط، همراه با تصویر سازی از خاطرات شهدا، بر زیبایی کار افزوده است.
دراین مجموعه خاطراتی از این شهدای والامقام محمدرضا ایستان، ابراهیم هادی، صیاد شیرازی، عباس بابایی، مهدی زین الدین، مجتبی علمدار، محمد گرامی، علی ماهانی، شعبان قاضی پور و شهدای دیگر قابل مشاهده است.
در ذیل فلش کارت دیگری با نام سرقفلی آمده است: با اصرار می‌خواست از طبقه دوم آسایشگاه به طبقه اول منتقل شود، با تعجب گفتم: «به خاطر همین من رو از دزفول کشوندی تهران» گفت: «طبقه دوم مشرف به خوابگاه دخترانه است، دوست ندارم در معرض گناه باشم».
وقتی خواسته‌اش را با مسؤول آسایشگاه در میان گذاشتم نیش‌خندی زد و با لحن خاصی گفت: «آسایشگاه بالا کلی سرقفلی داره، ولی به روی چشم منتقلش می‌کنم پایین».
در فلش کارت دیگری با محور خواهش می‌خوانیم: آمده بود مهمانی، سر سفره هم نشسته بود اما دست به غذا نمی‌زد، زن‌دایی پرسید: « محمد علی، مگر گرسنه نیستی».
همان‌طور که سرش پایین بود جواب داد: « می‌توانم خواهشی از شما بکنم، می‌شود چادرتان را سرتان کنید»، آن روزها یازده، دوازده سال بیشتر نداشت.
 
گفتنی است، علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات مؤسسه مطاف عشق می‌توانند به نمایشگاه مجازی مؤسسه مطاف عشق به نشانی اینترنتی http://store.mataf.ir/fa کنند.مراجعه
 




طبقه بندی: فرار از گناه-سیره شهداء-زینبیون-مطاف عشق-شهید-گناه-حجاب-عفاف-جبه-سی-30-
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 93 تیر 12 توسط zeinabion

قالب وبلاگ